המדריך ליצירת מערכת קורסים LMS מבוססת Learndash

שתף את הפוסט!
תוכן עניינים:

"מה הלאה?"

בכל עסק מגיע השלב שבו אתה עוצר כדי לתכנן את הצעדים הבאים שלך. הגדרת את אתר הקורסים שלך ב – LearnDash LMS , יצרת את הקורסים והעלאת, אתה מחכה שסטודנטים יירשמו – מה הלאה?

מגיע שלב השיווק

אתה קורא מדריכים, מתחיל לכתוב בלוג, מתחיל לפרסם ברשתות חברתיות, אתה מקבל קצת תנועה. אבל, האם אתה עושה כל מה שאתה יכול לעשות? האם האתר שלך מממש את הפוטנציאל שלו?

כיצד תוכל לקחת את אתר LearnDash LMS שלך לשלב הבא? 

מדריך זה יעניק לך טיפים:

בין אם זה:

הגדלת הנרשמים לקורסים – קבלת יותר תנועה באתר, הגדלת ההמרות, הגברת מעורבות התלמידים – הגברת האינטראקציה, הפיכת הקורסים למהנים, ליצור שיחות, לשפר את הקורסים שלך – על ידי ניתוח נתונים ומשוב מהתלמידים, הפשטת ניהול האתר – צמצום משימות אדמיניסטרטיביות

אופטימיזציה של האתר שלך – על ידי שיפור הביצועים, במדריך הזה נביא את כל התשובות.

בניית פתרונות למידה מקוונים היא תחום המומחיות שלנו עם התמקדות ב-LearnDash, מדריך זה נובע מהמחקר המקיף שעשינו במהלך השנים .

המדריך ליצירת מערכת קורסים LMS מבוססת Learndash

1. כיצד להגדיל את ההרשמות לקורסים ב-LearnDash

2. כיצד להגביר את מעורבות התלמידים ב-LearnDash

3. כיצד לפשט את ניהול האתר עבור LearnDash LMS

4. כיצד לייעל את אתר LearnDash שלך

1. כיצד להגדיל את ההרשמות לקורסים ב-LearnDash

תנועה באתר שלך חיונית להצלחתו של כל עסק דיגיטלי. אתה רוצה שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו אותך בקלות ויגיעו אליך. יותר מכך, אתה רוצה שהם יקנו את מה שאתה מוכר או מציע. במקרה זה, זה, הקורסים שלך . אתה רוצה שסטודנטים פוטנציאליים יבואו לאתר ויירשמו לקורסים שלך.

אתה צריך להתחיל בלהיות גלוי . אם שמעת על משפך ההמרה , תדע שההרשמות הן אחוז מהתנועה שמגיעה לאתר שלך, כלומר, אם תהיה יותר תנועה, כך יגדלו סיכויי ההרשמה.

א. מקל על סטודנטים פוטנציאליים למצוא את האתר שלך

עד כמה שזה נשמע לא הגיוני, לא הרבה בעלי עסקים מודעים לכמה קשה לקהל פוטנציאלי להגיע .

זה לא מספיק להחזיק אתר אינטרנט, דף מדיה חברתית או אפילו אפליקציה. תרצה שתלמידים יוכלו לגלות את האתר הזה בקלות באמצעות מנועי חיפוש (כלומר גוגל), או דרך ספריות למידה אלקטרוניות, או באמצעות מודעות אינטרנט, השתתפות במדיה חברתית וכדומה.

ב. דירוג למונחי חיפוש באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש

בהתחשב בכך ש-גוגל אחראית ליותר מ-79% מכל מנוע החיפוש העולמי של שולחנות עבודה, חשוב שהאתר שלך ידורג היטב כאשר מישהו מחפש מונח קשור.

למשל: נניח שאתה מציע קורס "המדריך האולטימטיבי ליצירת סרטים". עליך לוודא שכאשר סטודנט פוטנציאלי מחפש "קורס יצירת סרטים מקוונים" או "לימוד יצירת סרטים" או מונחים קשורים, הקורס שלך יהיה תוצאת החיפוש מספר 1 או לפחות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

לשם כך יש כמה דברים בסיסיים שאתה צריך לעשות:

השתמש בתוסף SEO 

התחל על ידי שימוש בתוסף SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), כלומר Yoast SEO. זה עוזר לך להבין איך לשפר את התוכן שלך כדי למקד אותו טוב יותר  בדירוג החיפוש.

לאחר שתתקין ותפעיל את התוסף באתר LearnDash, וודא שאתה ממלא כותרות SEO titles ו- SEO meta descriptions עבור כל הקורסים שלך, יחד עם מילת מפתח המיקוד (טווח קצר המסכם את הקורס).

תוסף ה-SEO יעשה את עבודתו בכך שיגיד לכם את תחומים שכדאי לשפר בהם – כמו הוספת כותרות ותתי כותרות מתאימות (מבנה טוב יותר לקורס שלכם) אם המשפטים מסובכים מדי או אם התוכן תואם את מילת המפתח המיקוד, וכן הלאה.

כדי לדרג גבוה בתוצאות החיפוש, תצטרך גם לוודא שאתה יוצר את הקורס הטוב ביותר.

מכיוון שגוגל משתמשת באלגוריתם כדי להתאים לאדם שמחפש מונח מסוים, לתוכן שיועיל לו ביותר. אם הקורס שלך הוא למעשה "המדריך האולטימטיבי ליצירת סרטים", גוגל תמצא אותך ותפרט אודות הקורס שלך , כאשר מישהו יחפש את הקורס.

התוסף של Yoast עוזר לך לסמן את כל התיבות במהלך תהליך האופטימיזציה.

תחזק בלוג

השקיעו ביצירה ותחזוקה של בלוג. אם אתה כבר על וורדפרס, יש לך את יתרון הפלטפורמה.

אתה לא צריך תוסף נוסף. המאמרים שלך יעזרו לך לקדם  קהל. ספר על דברים הקשורים לקורס שלך, על היתרונות של הקורס שלך או על קורסים קשורים שסטודנטים יכולים לקחת. ככל שתוסיף יותר תוכן קשור לאתר, כך הוא יעזור להשיג יותר קהל.

גוגל גם מעדיפה אתרים מהירים ומוכנים לנייד. אז, עיין בסעיף אופטימיזציה של אתרים במדריך זה.

SEO הוא לא משהו שאפשר ללמוד בן לילה, אבל כל שינוי קטן חשוב. ל- Yoast יש כמה עצות מעולות לקידום אתרים בבלוג שלהם , הקפד לבדוק אותם.

טיפ נוסף: הפוך תמיד את התוכן שלך לכמה שיותר ספציפי. לדוגמה: אם הקורס שלך ספציפי ל"אנימציית סטופ-מושן", זה עוזר להשתמש במילת מפתח זו בכותרת ובתיאור של הקורס.

ג. השג עוקבים על ידי יצירת מותג לעצמך

בעידן של היום, אם אין לך מותג מובהק, אתה אבוד.

אתה צריך סגנון – לא רק צבעים אלא קול ותמונות – שיכול לעזור לך לבנות מותג משלך. ערוצי השיווק שלך, פרופילים חברתיים צריכים להשתמש באותו מיתוג.

יצירת חוויה חלקה

אתה צריך נושא כמו eLumine או Social Learner המאפשר לך בקרת התאמה אישית מספקת (אפשרויות להעלות לוגו משלך, לשנות את צבעי האתר), ולהציע חווית אינטראקציה חלקה על ידי מיזוג בפריסות LearnDash.

פריסות מותאמות אישית עם בוני דפים

אם אתה רוצה שליטה מלאה בהתאמה אישית, אולי תרצה לבדוק בוני דפים כמו Divi או Elementor או Thrive architect . מה שעושים בוני דפים הוא לתת לך את הגמישות ליצור פריסה משלך עבור הקורסים או השיעורים שלך, ללא צורך במפתח.

תכונות בונה דפים:

Divi

ארוז יחד עם נושא אלמנטרי

תומך בעריכת דפים בחזית וגם בעריכה עורפית

גרור ושחרר ממשק

כולל פריסות מובנות מראש

תומך ב-CSS מותאם אישית

אלמנטור

ספריית תבניות דפים מוכנות לשימוש

מציע תצוגה מקדימה לנייד, טאבלט בעת עריכת דפים

תומך ב-CSS מותאם אישית

תואם עם תוספים רב לשוניים WPML, Polylang וTranslatePress

עורך ויזואלי קדמי

Thrive Architect

עובד עם כל ערכות הנושא של וורדפרס

בחירה טובה יותר של אלמנטים

תבניות וחלקים של עמוד מלא

ממשק משתמש משופר לעריכת תוכן קלה יותר

ודא שבונה הדפים עובד היטב עם נושא ה-LearnDash שבחרת.  eLumine מציעה בונה דפים משלה.

שיווק במדיה חברתית כמו הפעלה ותחזוקה של עמוד פייסבוק, השתתפות בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, העלאת סרטונים ביוטיוב, תגובות בפורומים, יכולים להגביר את המודעות למותג.

ד. הפנה תנועה אל LearnDash LMS שלך באמצעות שותפים 

רישום בספריות e-learning או שיתוף פעולה עם אתרים אחרים יכולים לעזור לך להוביל תנועה לאתר שלך.

לדוגמה: פרסום פוסט / פרסום מאמר רלוונטי באתר פופולרי אחר עם קישור מחבר לאתר שלך, יכול לגרום לאנשים להיות מודעים לך ולקורסים שלך. התחל באיתור אתרים דומים לשלך. אתה יכול גם למשל להציג קורס באתר של עמית מחנך אלקטרוני או להעלות קורס ב- learning marketplace.

אם יש לך את התקציב, לך על פרסום בתשלום. מודעות גוגל הן פופולריות, אבל אתה צריך מחקר מילות מפתח מעמיק כדי להשיג את התוצאות הרצויות. שקול להפעיל מודעות בפייסבוק. קמפיינים בפייסבוק יכולים לעזור לכם למקד ולמשוך את הקהל הרלוונטי .

Affiliate Marketing

אתה יכול לרשום בלוגרים בתעשייה גם כשותפים. שותף עוזר לקדם את המותג שלך בשמך ומרוויח עמלה על כל מכירה.

יצירת שותפות עם משפיענים בתחום שלך (במקרה זה על התחום של הקורס), יכולה להועיל גם אם תצטרך לשלם דמי שותפות.

ה. הגדלת שיעור ההרשמה לקורס ב – LearnDash LMS

יש לך תנועה, אבל איך אתה ממיר אותה לנרשמים?

אם הקורס שלך הוא הקורס הכי טוב שיש או שהוא היחיד מסוגו, יש לו משוב נהדר מתלמידי עבר, דירוג טוב, אין לך מה לדאוג. אבל רוב הסיכויים שיש לך תחרות. אז כדי להתבלט, הנה כמה טקטיקות שתוכל להשתמש בהן.

היפטרות מחסמי ההרשמה

 באופן מפתיע מחברי הקורס מתייחסים בקלות רבה מדי לפרטי הקורס ולתיאור. תוכן קורס אינו מספיק. גם המצגת חשובה . כל מה שגורם לקורס להיראות לא שלם מהווה מחסום וגורם לאי הרשמה.

למשל : הקורסים הם וירטואליים, ורוב מחברי הקורס מדלגים על הוספת תמונה. אבל תמונה (רצוי של תלמיד, או איור רלוונטי) יכולה לעזור לגרום לקורס להיראות מקצועי, יכול לעזור להתחבר לתלמיד ולהשפיע על המרה.

"אם אצטרך לבחור דבר אחד שימכור מוצר באינטרנט, זה תמונות." – Peep Laja, ConversionXL

עליך להוסיף גם תיאור מפורט של הקורס – על מה הקורס, מה ישיג הסטודנט בסיום הקורס, כיצד הקורס יכול להועיל לסטודנטים, המסלולים הבאים וכדומה.

שיעור לדוגמה או תצוגה מקדימה של תוכן הקורס יכולים לתת לתלמידים הצצה לקורס ולגרום להם להתחבר.

שקול להוסיף קורסים נוספים הקשורים לקורסים פופולריים או רבי מכר או קורסים של סופרים או מדריכים אורחים. זה מגדיל את מספר הקורסים המוצעים ויכול להגדיל את ההרשמות.

אתה יכול גם להוסיף טופס שאילתה לקורס או אפשרות צ'אט חי כדי לענות על שאלות טרום הרשמה. ככל שהחסמים פחותים, כך שיעור ההרשמה יעלו ויהיו טובים יותר.

לשחק עם נקודת המחיר – תמחור והנחות ב – LearnDash LMS

מחיר הקורס משחק תפקיד חשוב ויכול להיות הגורם המכריע בתהליך הרכישה .

אין כלל לתמחור, פרט לכך שאתה צריך להמשיך ולבחון נקודות מחיר שונות כדי להחליט מה יכול להביא לך את מירב ההמרות. גם מתן קורס חינם עוזר. קורס חינמי, אך טוב, יכול לעזור לתלמידים להבין את איכות הקורס ויכול לעודד אותם להירשם לקורס בתשלום.

עבור קורסים במחירים גבוהים, אתה יכול להציע שירותים נוספים כמו שיעורים אישיים, סמינרים מקוונים, כדי להגדיל את הערך של הקורס בעיני הקהל.

זכור, מחיר נמוך הוא לא תמיד המחיר הטוב ביותר, ייתכן שאתה מעריך פחות את התועלת של הקורס שלך. איך הוא ישפיע על התלמידים, מה עוד אתה מציע עם הקורס (חומר קורס להורדה, הדרכה אחד על אחד) זה צריך להיות הגורמים הקובעים בעת תמחור הקורס שלך.

לפשט את תהליך ההרשמה ב – LearnDash LMS

תהליך הרשמה מסובך, כזה שיש בו יותר מדי דפים לפני התשלום, או יותר מדי שדות למילוי, עלול להוביל לנטישה ולאי רכישה. עליך להסיר כל מכשול אפשרי כמו חיובים נסתרים או מסים שיכולים להפחית את סיכויי ההרשמה.

כדי להפוך את הדברים לפשוטים יותר, פנה לסוג הקונים שיש לך.

לדוגמה: נניח שיש הורים, מורים או מנהלים שרוצים לרשום מספר תלמידים בו-זמנית. כאן פונקציונליות הרשמה לקבוצה יכולה להיות שימושית.

עם ההרשמה לקבוצה, הקונים אינם צריכים לרכוש את הקורס עבור כל תלמיד בנפרד. במקום זאת, הם יכולים לרכוש את הקורס עבור כל התלמידים בבת אחת – עליהם למלא את פרטי החיוב שלהם פעם אחת בלבד – ויכולים לרשום את כל התלמידים לפי רצונם.

אפשרויות תשלום שונות

תשלומים ב- LearnDash LMS

גם אפשרויות הרכישה חשובות. למרות ש- LearnDash מציעה שערי תשלום (כאשר Stripe ו -2 CO הן אפשרויות פופולריות), אולי תרצה להשתמש בפלטפורמת תשלום כמו מקס, ישראקארד וUPAY כדי למכור את הקורסים שלך. הסיבה היא שפלטפורמות אלו עוזרות לך להציע מספר אפשרויות תשלום ללקוחות על סמך אזור ומטבע.

פלטפורמת תשלום מקלה על שילוב שערי תשלום נוספים ומציעה גם אפשרויות אחרות כמו קופונים, חבילות, מכירות ועוד.

הערה – נטילת הקורסים בתשלום או מנוי בתשלום

לעתים קרובות יש ויכוחים לגבי מה עדיף – זה תלוי בסוג הקורסים שאתה מציע. אם הקורסים שלך אינם תלויים זה בזה, אתה רוצה לשקול מכירה לכל קורס, לדוגמה: אם אתה מציע קורסים של מספר מדריכים, קורסים שאינם קשורים זה לזה – אחד על יצירת סרטים, אחד על ריקוד – יהיה הגיוני לתמחר כל קורס. אבל נניח שאתה מוכר מספר קורסים ספציפיים לסמסטר מסוים, תרצה לשקול מכירת מנוי. 

פסיכולוגיית הקונה (Buyer Psychology)

ישנם גורמי אמון מסוימים שקונים נזהרים מהם בעת רכישת קורס. למשל: לתמונה חיובית של הקורס, כמו זו של סטודנט מחייך, יש משיכה רגשית.

טקטיקה פופולרית היא ביקורות סטודנטים. הוספת דירוגי קורסים וסקירות יכולה לשכנע את התלמידים לבחור בקורס שלך.

זה לא אומר שהביקורות יהיו חיוביות תמיד, לעיתים לתת לתלמידים את האפשרויות לפרסם את המשוב שלהם, יכול להיות חרב פיפיות, שכן הם עלולים גם לפרסם משוב שלילי. עם זאת, היתרונות עולים על החסרונות. הביקורות הטובות מגבירות את ההרשמות והביקורות הלא טובות יכולות לתת לך משוב נחוץ על חווית הסטודנט על מנת לשפר את תוכן הקורס שלך.

למרות ש-LearnDash אינו מאפשר ביקורות, התוסף הנבחר הוא דירוגים, ביקורות ומשוב WISDM. התוסף כולל גם אפשרות תשובה, מה שהופך אותו למערכת תקשורת דו-כיוונית.

הוספת המלצות של תלמידים או סיפורי הצלחה היא גם אפשרות מצוינת. המלצות הן ביקורות שאתה מבקש ומוסיף אותן לאתר שלך. אתה יכול לשאול את התלמידים שאלות ספציפיות לגבי המשוב מהמדריך, תמיכה בקורס וכו'. אתה יכול גם לכסות את סיפורי התלמידים בפירוט בבלוג שלך.

הפעלת מכירות או הנחות לזמן מוגבל ב-LearnDash LMS שלך

אין גורם גדול יותר לשכנע קונים לבצע רכישה כמו "לציין דחיפות". מכירות מוגבלות בזמן או מקומות מוגבלים לקורס מסוים יכולים להשפיע על דעתו של הסטודנט ולהגדיל את הסיכוי להירשם.

ניתן להשתמש ב- WooCommerce Scheduler במקרה זה. אם מוכרים עם Easy Digital Downloads או LearnDash עצמו, תצטרך לשלוט בזה באופן ידני.

מכירת קורסים כחבילות או הנחה במחירי מנוי יכולה לעזור גם כן. לדוגמה: אם אתה מוכר קורסים באמצעות WooCommerce או Easy Digital Downloads, אתה יכול לקשר מוצר למספר קורסים ולהגדיר מחיר מוזל (פחות מהמחיר הכולל של הקורסים בנפרד).

2. כיצד להגביר את מעורבות התלמידים ב-LearnDash

לעתים אתה יכול לראות הרשמות, אבל רוב התלמידים לא ממשיכים את הקורס או לא נרשמים בסופו של דבר לרמת הקורס הבאה. הסיבה ?

התלמידים ממשיכים להיות מוסחים ומנותקים.

איך מתמודדים עם זה?

ובכן, מוסדות חינוך נאבקים בבעיית מעורבות תלמידים. זה לא ספציפי ללמידה מקוונת, שכן גם בתי ספר רגילים מדווחים על בעיה.

בלמידה מקוונת, בהתחשב בכך שמוטיבציה עצמית היא גורם חשוב המניע את תהליך הלמידה, עליך ליישם כל טקטיקה אפשרית כדי לשמור על התלמידים ממוקדים ומעורבים.

א. הפוך את הלמידה למהנה עם Gamification

אסטרטגיה בדוקה ומנוסה – gamification – פונה לכל מוקדי ההנאה של המוח ויכולה לייעל את תהליך הלמידה.

עם gamification אתה יכול לקבל:

מערכת נקודות – כל תלמיד צובר x נקודות בסיום הקורס או בסיום שלבים מסוימים (כגון השיעור הראשון, או חידון, או בציון של יותר מ-50% בחידון… וכן הלאה)

לוח הישגים – סך הנקודות שכל תלמיד צובר רשומים על לוח מסודר לפי סדר הניקוד היורד (ככל שמספר הנקודות גבוה יותר, הדירוג גבוה יותר)

תגים – אתה יכול להעניק לתלמידים תגים על פעילויות מסוימות – כגון 5 קורסים שהושלמו, תלמיד בדירוג העליון, 10 חידונים שהושלמו וכו'.

Gamification משרה את רוח התחרות בתהליך הלמידה ומשתמש בביצועי הקבוצה בכללותה כדי להניע תלמידים בודדים.

LearnDash אמנם כולל יכולות משחק כגון מערכת נקודות, תגים והסמכות, אך ניתן להשתמש בתוספים כמו BadgeOS גם לפונקציונליות מורחבת. משחקים יכולים להיות גם חלק , יש לך את התוסף Wisdm Games כדי לתמוך בך כאן.

בכל זה, וודא שהנושא שלך מגבה אותך ומשתלב בצורה חלקה עם התוספים שבהם אתה משתמש. למשל: eLumine משתלב ב-LearnDash ובתכונות ה-gamification שלו, אם אתה בונה דפים בעצמך, וודא שאתה דואג שהשינויים שלך לא ישברו את הפריסות.

ב. צור סביבת למידה חברתית

הכשרה מקוונת יכולה להיות חווית למידה מבודדת עבור תלמיד. בעוד שתלמידים יכולים ללמוד בקצב שלהם, דיונים קבוצתיים ושיתוף פעולה יכולים לשפר את תהליך הלמידה .

קבוצות מציעות מערכת תמיכה לתלמידים, הן עוזרות לשפר את כישורי התקשורת וההשתתפות של התלמיד. ניתן להשתמש במרחבי עבודה משותפים, בפורומים או ברשת חברתית כדי להוסיף דינמיקה קבוצתית .

בעוד LearnDash מציעה אפשרות ליצור קבוצות, שימוש בתוסף כמו BuddyPress יכול ליצור מעין רשת דמוית פייסבוק, יכול לתת לקבוצות שכבה נוספת של שיתוף פעולה.

יתר על כן, ניתן להוסיף פורומים של דיון או פורומים של סטודנטים-מורים גם באמצעות bbPress . פורומים יכולים להיות מקור מצוין למשוב של תלמידים ויכולים לעזור לך לשפר את תוכן הקורס.

ואם אתה רוצה להעניק לתלמידים חווית למידה חברתית מלאה, שקול נושא כמו לימוד חברתי . בעוד שנושא כמו eLumine עובד היטב, ל-Social Learner יש פריסה קבוצתית ממוקדת שיתוף פעולה.

ג. צור חווית למידה חברתית כמו כיתה

זוהי הרחבה לחוויית הלמידה החברתית, במיוחד כאשר מדובר בקשר בין תלמיד למורה. היתרון שיש ללמידה בכיתה הוא הנגישות המיידית למורה. הכשרה מקוונת יכולה להציע את אותו הדבר, אבל תצטרך לסמוך על התלמיד שיעשה את הצעד הראשון.

עליך להקל על התלמידים לתקשר עם מורים או עמיתים לתלמידים או להיפך. מפגשים אחד על אחד או סמינרים מקוונים חיים יכולים לשחק כאן תפקיד.

כיתות אחרות כמו חוויות כוללות הוספת פונקציונליות של רישום הערות באמצעות LearnDash Notes , הצגת מערכת נוכחות, הוספת טיימרים לסיום קורס/שיעור וכו'.

ד. הפוך את הלמידה לתהליך דו-כיווני

למידה מקוונת היא חד מימדית. תוכן הקורס מוזן לסטודנטים והסטודנטים צורכים אותו – זה משעמם, אבל מי אמר שזה חייב להיות ככה. בואו נהפוך את הגלגל הזה ונוסיף מימד חדש שייצור עניין.

אני מדבר על תוכן אינטראקטיבי .

עם שיטות אספקת תוכן מסורתיות, אתה גורם לתלמידים לבלות שעות בקריאת טקסט או בצפייה בסרטונים.

כעת, תארו לעצמכם אם התלמידים היו יכולים לקיים אינטראקציה עם התוכן, יכולים לעסוק בו. זה חיזוק מוטיבציה שיכול להועיל לתלמידים. אתרי למידה מקוונים פופולריים מציעים תוכן אינטראקטיבי ועם תוסף כמו H5P , אתה יכול בקלות להוסיף את הפונקציונליות הזו לתמהיל התוכן שלך ב-LearnDash.

ה. הפיכת הלמידה לנגישה

בעידן של היום, כמעט כל תלמיד מחזיק בסמארטפון. עם זאת, אפליקציה לנייד יכולה להפוך את הלמידה לנגישה, יכולה למשוך תלמידים, ויכולה להוות את ההבדל בינך לבין המתחרים שלך.

אפליקציה לנייד פירושה שהתלמידים יכולים ללמוד בכל זמן ומכל מקום שנוח להם. זה גם אומר שסטודנטים יכולים לסיים את הקורס מוקדם יותר ולגלות פחות התנגדות לתהליך ההרשמה.

בעוד שאפליקציות לנייד כרוכות בהשקעה, אפליקציה המתמקדת בסטודנטים של LearnDash, WisdmApp הופכת את האפליקציה למנהל ממוצע של LearnDash במחיר סביר. מה שעוד יותר טוב הוא שהאפליקציה תוכננה במיוחד כדי להגביר את מעורבות התלמידים עם ממשק משתמש מושך.

3. כיצד לפשט את ניהול האתר עבור LearnDash LMS

משימות אדמיניסטרטיביות כמו יצירת קורסים, ניהול תלמידים, טיפול בחשבונות, תופסים את מירב הזמן שלך. ולמרות שהם חשובים, המאמץ הכרוך בכך הוא רב מדיי. אם תוכל להתנער מחלק מהחובות הללו או על ידי אוטומציה של תהליכים מסוימים, אתה יכול להתמקד בפחות משימות בכל פעם.

א. הכנסת מדריכים ליצירת תוכן

הקורסים הם הדבר המרכזי באתר הלמידה האלקטרונית שלך. התוכן הוא מה שמניע את התלמידים להירשם ומגדיל את ההכנסה שלך.

אבל בואו נודה בזה – יצירה ותחזוקה של תוכן הקורס אינה קלה . עם אתרי למידה שצצים בכל נישה, קשה לוודא שהקורסים שלך טובים יותר מאלה הדומים של המתחרים. תמיכה בשאילתות סטודנטים לקורס קשור או בדיקת המטלות שלהם, יכולה גם לקחת הרבה זמן.

חשוב ליצור באופן עקבי תוכן חדש, כדי שהתלמידים יוכלו להמשיך ולחזור לאתר שלך. אפשרות אחת שיכולה לעזור, היא להכניס מדריכים מהמנים ומוכשרים .

עם מספר מדריכים או מחברי קורס אורחים, אתה יכול להוריד את האחריות ליצירת וניהול קורסים. מדריכים יכולים לעזור לך להוסיף הצעה מגוונת לסטודנטים ויכולים להוסיף לזרם ההכנסות שלך.

למרות ש-LearnDash בנוי להיות LMS של מורה יחיד, תוסף WISDM Instructor Role יכול לשמש כדי להפוך את ה – LMS שלך לאתר מרובה מדריכים.

בנוסף, WISDM Instructor Role כולל דף פרופיל מדריכים מקצועי וניתן להתאמה אישית, בו ניתן לשתף את כל המידע הדרוש על המדריכים באתר שלך. מדריכים יכולים להשתמש במרחב זה כדי להוסיף פרטים כגון תמונה, ביוגרפיה, מומחיות, הסמכה, קורסים שנוצרו, דירוגים וכן הלאה.

דפי פרופיל מעניקים למדריכים אמינות ועוזרים להם להציג את האישיות שלהם. דף הפרופיל יכול לשמש גם לשיתוף מידע ליצירת קשר.

ב. שמירה על התוכן בעצמך

אם אתה מעוניין לתחזק את תוכן הקורס בעצמך, טיפ שאנו ממליצים עליו הוא להשתמש בפונקציונליות של "תזכורת לרענון תוכן" כדי לעזור לך לבקר מחדש בכל קורס ולשנות את התוכן כדי לשמור אותו מעודכן.

כמו כן, עם מספר מדריכים, יש לך אפשרות לפרסם תוכן רק בסקירה, ואנו ממליצים להשתמש בזה.

תוסף כמו LearnDash Gradebook יכול לשמש כדי לפשט את מעקב ההתקדמות של התלמידים. התוסף מציע לוח מרכזי בו ניתן לבדוק דוחות וציונים של תלמידים.

ג. הגדרת גיבויים ועדכונים אוטומטיים עבור אתר LearnDash LMS שלך

מלבד תחזוקת תוכן הקורס, תחזוקת אתרים היא משימה ענקית. האתר שלך מכיל את כל הנתונים שלך, והגנה על הנתונים הללו היא בעלת חשיבות עליונה. גיבויים הם חובה. תוסף גיבוי, כגון   BackWPup , יש אפשרות להגדיר גיבויים אוטומטיים.

הייתי ממליץ על עדכונים אוטומטיים גם עבור תוספי וורדפרס פופולריים כמו Contact Form 7, או Yoast, או תוספים של Automattic. עם זאת, מומלץ להפעיל עדכונים אוטומטיים כאשר יש לך גיבוי לאתר. כל זאת כדי לוודא שהאתר לא נשבר בעת עדכון תוספים אוטומטי.

ד. בחירה בשירות תחזוקת אתרים

אם אתה רוצה לפעול ללא לחץ ויכול להרשות לעצמך להוציא את השקל הנוסף הזה, מומלץ לשכור איש מקצוע כדי לתחזק את אתר האינטרנט שלך LearnDash . שירותי תחזוקת אתרים בהחלט שווים את ההשקעה.

אנחנו יכולים לעזור לכם לתחזק את אתר האינטרנט שלכם,  שירותי התחזוקה דואגים לעדכוני תוספים, ערכות נושא, וורדפרס, גיבויים, אופטימיזציה של אתרים, אבטחה וניטור זמני השבתה ועוד. זה יחסוך לכם כאב ראש וזמן. 

כדי ללמוד יותר על שירותי תחזוקת האתר שלנו, לחצו כאן לפרטים 

ה. שימוש בכלים ואסטרטגיות לשיווק הקורסים שלך

באופן אידיאלי, אתה צריך משאב ייעודי כדי לשווק את הקורסים שלך. בין אם זה במדיה החברתית או באמצעות דואר אלקטרוני, אתה צריך כל הזמן לתקשר עם תלמידים נוכחיים ופוטנציאליים כדי להשיג תוצאות.

אם אתה היחיד שמטפל גם בשיווק, כלי שיווק יכולים לעזור לך לא מעט. לדוגמה: שימוש בתוסף שיווק בדוא"ל כמו MailChimp או Flashy יכול להקל עליך לסווג תלמידים לרשימות שונות על סמך הקורסים שלהם ולהתאים אישית את אסטרטגיות השיווק שלך.

מערכת CRM כמו Powerlink יכולה לשמש כדי לכוון את חוויית המשתמש בכל הקשור לקבלת תשלומים או בניית קמפיינים בדוא"ל.

Buffer הוא כלי נהדר של צד שלישי שיעזור לך לתזמן פוסטים בפייסבוק, בטוויטר .

ו. אסטרגיות שיווק פשוטות

פרסום אוטומטי של עדכונים בפרופילים החברתיים שלך כאשר בלוג מתפרסם,

שיתוף כל קורס או משוב חיובי של סטודנטים על הפרופילים החברתיים שלך,

מבקשים מהסטודנטים לשתף את הקורס בפרופילים החברתיים שלהם תמורת הנחה לרכישה,

פרסום מחדש של תוכן בלוג ב-Medium,

תזמון מכירות באמצעות תוספים כמו WooCommerce ,

מכירת קורסים במחיר מוזל,

הודעות אימייל drip-feeding ברכישת קורס (לידיעת סטודנט על קורסים קשורים אחרים או מפגשים מובחרים אחד על אחד)

4. כיצד לייעל את אתר LearnDash LMS שלך

אם אתה מעוניין בהבאת תנועה לאתר הלמידה האלקטרונית שלך ושיפור חווית המשתמש, תצטרך לעבוד על אופטימיזציה של אתר LearnDash שלך .

הסיבה לכך היא שגוגל מענישה אתרים איטיים מדי או שאינם מותאמים לנייד, כלומר, הסיכוי שהאתר שלך ידורג גבוה בתוצאות החיפוש מצטמצם. מה שאומר שיהיה קשה לתלמידים להגיע אליך.

אתר אינטרנט איטי יכול להשפיע גם על רכישות הקורסים שלך. הסטטיסטיקה אומרת ששיעור נטישה גדל ב-75% והנאמנות פוחתת ב-50% באתר איטי. אתה צריך שהאתר LearnDash שלך יהיה מהיר.

ניתן לבדוק את מהירות הדף של האתר שלך באמצעות כלים כגון Google Page Speed ​​Insights או Pingdom .

אתה רוצה לעבוד על המשוב שהכלים האלה נותנים לך או לדבר עם מפתח שיעזור לך. הגורמים למהירות איטית יכולים להיות רבים – poor hosting, דפים כבדים עקב תוכן מדיה כבד (תמונות גדולות, סרטונים), תוספים מקודדים בצורה גרועה, מסד נתונים לא כל כך מותאם וכו'.

בואו נסתכל על כמה:

א. בחר את השרת המתאים

לא פעם, השרת הוא הגורם לביצועים גרועים. כשאתה מתחיל את דרכך אתה חייב מזומן, שרת בעלות נמוכה נראית מפתה. זה עובד כי אין לך זרימה כבדה של תלמידים מהיום הראשון.

אבל מה קורה שהאתר שלך גדל, כשיש לך הרבה תוכן ותלמידים רבים שמבצעים כמה פעולות בו זמנית? האתר שלך הופך לאיטי. 

פתרון אחסון טוב הוא חובה.

כשאתה בוחר את האירוח הנכון, עליך להיות מודע למפרטים מסוימים או לפחות לשאול לגביהם:

מפרט שרת, זיכרון ואחסון : אולי תצטרך לקרוא קצת (או לשאול שאלות) כדי להגיע לתחתית הקטע הזה. באילו מכונות משתמשת חברת האחסון? האם מדובר במכונות חדשות מהשורה הראשונה והיוצאות מהקופסה, או שהן מורכבות יחד ממה שעשוי להיות חלקי חילוף וחוטים חלודים? אם חברת האחסון לא אומרת באיזה סוג שרתים הם משתמשים, תרצה לשאול, מכיוון שחומרה יכולה להשפיע על הביצועים של השרתים שלהם וגם של האתר שלך. כעת, לוורדפרס או ל-LearnDash אין דרישה גבוהה למפרטים, כך שאם ספק האירוח מציע אירוח וורדפרס, זה אמור להיות בסדר.

בעלות על חומרה : אולי שמעתם על חברות אירוח המציעות שרתים 'ייעודיים'. המשמעות היא שספקי האירוח יציעו שרתים ייעודיים שיהיו בבעלות המארח. זוהי צורת אירוח מאובטחת ביותר.

אבל, יש גם אירוח מבוסס מיקום משותף. בשירותי Co-location, חומרת השרת היא בבעלות החברות שהאתרים שלהן ונתונים אחרים ממוקמים על השרתים. לחברות יש את הגמישות לנהל, לאבטח ולדאוג לתחזוקה של השרתים שלהן.

עם אירוח שרתים ייעודי, אתה מקבל גישה מלאה לשרת אלא שאתה לא הבעלים של החומרה. בעוד ב-Co-location Hosting, החומרה היא בבעלותך, לכן עליך לשאת בעלות ההתקנה הראשונית. בנוסף לכך, ישנה תוספת תשלום עבור שיכון החומרה במרכז הנתונים של ספק אירוח האינטרנט.

אם אתה מתחיל, אנו ממליצים על אירוח ייעודי. אבל אם אתה וורדפרס ותיק, אתה יכול ללכת על  אירוח במיקום משותף.

מוכנות והתאוששות מאסון: ספקי אירוח באינטרנט יציינו שהם זמינים 24/7, אבל זה לא תמיד המקרה. הדבר הגרוע ביותר הוא שאתר האינטרנט יהיה מושבת בשישי בערב ולא תקבל מענה עד יום ראשון בבוקר. המשמעות יכולה להיות יומיים שלמים של איבוד תנועה לאתר שלך. גלה אם התמיכה אכן קיימת עבורך מסביב לשעון על ידי שאלת שאלות מדויקות.

עיצוב תשתית : ככל שהאתר שלך גדל, ייתכן שתצטרך להגדיל את גודל hosting package שלך כדי לעמוד בדרישות רוחב הפס או כדי להוסיף שטח נוסף. עיצוב התשתית שלך ישתנה מאוד בהתאם לדרישות האתר שלך. תצטרך לשקול תנועה, זמן תגובה ושירותים ויישומים נוספים שיכולים לעזור להרחיב את האתר שלך. כל השיקולים הללו צריכים להילקח בחשבון בעת ​​תכנון, בנייה ותחזוקה של סביבת hosting מרובת שרתים. תוכנית התשתית שלך לא צריכה להיות חצובה באבן, אבל היא צריכה להיות מספיק ברורה כדי שתוכל להשתמש בה. ככל שהתשתית שלך גדלה ומשתנה במהלך חיי האתר שלך.

אבטחת מערכת : אתה רק צריך להבין מונחי אבטחה בסיסיים, כגון SSL וחומות אש כדי לוודא שיש  הגנות מסוימות. עם זאת, עליך לברר גם לגבי backend של האתר שלך. האם לאנשים אחרים המתארחים בשרת שלך תהיה גישה לקבצים שלך בכל שלב? איך ה-web host  יבטיח שלא?

גיבויים : חפש web host שמגבה את האתר לפחות פעם ביום. כמו כן, שאל היכן מאוחסנים גיבויים והאם אתה יכול לגשת אליהם דרך cPanel שלך. ודא שיש לך אפשרות גיבוי קלה במקרה של תקרית מצערת.

לאחר שתקבל תשובות לכל השאלות הללו, תוכל לבחור בכל אחד משלושת ספקי האירוח המהימנים מהרשימה שלהלן:

SiteGround : ספק האירוח הפופולרי והנפוץ ביותר, SiteGround הוא ממש מהיר, בהתחשב בתוכניות החסכוניות שלו. אם אתה רק מתחיל, אז אתה לא יכול להשתבש עם SiteGround. יש להם שלוש תוכניות עיקריות לאירוח המשותף שלהם והתוכנית ברמה העליונה תחזיר לך רק 12 $ לחודש.

LiquidWeb : כאופציה ברמה העליונה אתה יכול לצפות לשירות ברמה הגבוהה ביותר עם LiquidWeb. תכונה נהדרת אחת שיש להם היא שהפלטפורמה שלהם תעדכן את התוספים שלך באופן אוטומטי. אם הוא מזהה בעיה באתר שלך, הפלאגין הזה יוחזר אוטומטית לגרסה היציבה הקודמת. תגידו שלום ל- plugins breaking בעדכונים!

WPEngine : ללא ספק אחד השמות הפופולריים יותר בכל הנוגע לאירוח ספציפי לוורדפרס, 

WPEngine היא אפשרות פנטסטית לתוכנית LearnDash LMS שלך. המקום שבו הם מצטיינים הוא בתמיכה שלהם שהיא קריטית כשמדובר בפלטפורמות אירוח. אם משהו לא בסדר באתר שלך, אתה רק צריך להיכנס לצ'אט.

ב. בחר את הנושא והתוספים הנכונים עבור LearnDash LMS

כעת, מלבד אירוח התוספים שבהם אתה משתמש יש השפעה על מהירות האתר. תוסף מקודד גרוע שאינו מותאם יכול להאט את הפעולות.

בעת בחירת תוסף LearnDash LMS, הקפד לבדוק את הביקורות עבור כל אינדיקציה על ביצועים גרועים. אם יש אתר הדגמה זמין נסה אותו. אבל בדרך כלל, בעלי תוסף/ערכת נושא מייעלים את אתר ההדגמה ולעיתים נדירות זה מהווה אינדיקציה לביצועי התוסף/ערכת נושא.

יש לבחור בחוכמה גם את נושא ה-LearnDash שלך שהוא מרכזי בחוויית המשתמש. מתוך ערכות הנושא הטובות ביותר של LearnDash הזמינות , כמה שאנו ממליצים עליהם הם:

eLumine – ערכת נושא ספציפית ל-LearnDash הפופולרית בשל ההתמקדות שלה בקלות ביצירת קורסים,היא מציעה חווית למידה מיוחדת במינה  עם Neo layouts המספקות  חווית משתמש נקייה, נטולת הסחות דעת ומשופרת. זה עוזר למקסם את מעורבות הלומדים וגורם לתלמידים שלך להתאהב בתוכן הקורס שלך. יתר על כן, זה גם תואם ל-LearnDash 3.0. הנושא תואם גם ל- WooCommerce , BuddyPress ו-bbPress לתכונות מתקדמות עוד יותר.

Social Learner – אם אתה מחפש אתר eLearning עשיר ביכולות החברתיות שלו, אז Social Learner הוא הנושא בשבילך. יש לו ממשק מעולה. הוא משתלב ללא רבב עם LearnDash וכל התוספות שלו. יש לו גם פאנל ניהול נרחב כדי לשלוט בכל הפעילויות של המערכת של הלמידה האלקטרונית שלך. נאמנה לשמה, Social Learner מוסיפה נופך חברתי לאתר שלך, מה שהופך אותו לאינטראקטיבי וניתן לשיתוף בקלות עבור הלומדים שלך. יש לזה יתרון נוסף של הגדלת הרשת החברתית שלך באופן אוטומטי, ובכך לשפר את טווח ההגעה שלך בשוק לקהל היעד.

Academy Pro – נושא שמעמיד את הקונה בפוקוס הוא Academy Pro. Academy Pro הוא נושא WooCommerce התואם ל-LearnDash. הוא מספק חווית קנייה מרתקת ויש לו תכונות שונות לבניית עסק ההדרכה המקוון שלך. Academy Pro מציעה עיצוב פשוט ונקי, בעלת עמוד תמחור מותאם אישית (במקרה של מחירי מנויים), ובעלת יכולות טעינה מהירה לניווט מהיר. זה הנושא המובהק הממוקד בחנות.

ג. אופטימיזציה של תוכן הקורס וקבצי מדיה

קבצי מדיה (תמונות, סרטונים, מצגות) כבדים בגודלם. אם קובצי מדיה הם מרכזיים בתוכן הקורס שלך, עליך לוודא שהם מותאמים לטעינה מהירה יותר.

לדוגמה, הפעלת בדיקה ב- Pingdom תאמר לך את גודל דף האינטרנט שלך. באופן אידיאלי, הדף שלך צריך להיות פחות מ-1MB. המשמעות היא שהתמונות/קבצי המדיה שלך צריכים להיות ב-KBs. זה לא תמיד אפשרי כשאתה מדבר על תוכן וידאו. הפתרון, במקרה זה, הוא להשתמש בשירותי אירוח וידאו ( YouTube , Vimeo ) או ברשת אספקת תוכן (CDN). CDN פועל כמטמון כדי לייעל את טעינת התוכן.

בכל הנוגע ל- caching plugins, אלה שאנו ממליצים עליהם הם: 

W3 Total Cache : אחד מ caching plugins הפופולריים ביותר W3 Total Cache מציע מגוון תכונות ומומלץ על ידי מספר ספקי אחסון. הוא תומך במטמון עבור דפים, פוסטים, עדכונים, תוצאות חיפוש; זה תואם לאירוח משותף, שרתים וירטואליים פרטיים/יעודיים ואשכולות; הוא מציע תמיכה עבור Accelerated Mobile Pages (AMP).

WP Super Cache : מהיוצרים של וורדפרס עצמה, WP Super Cache הוא caching plugins אדיר. הוא מציע 3 שיטות להגשת קבצים בקובץ שמור בהתבסס על ההגדרות שתבחר. זה משתלב עם ה-CDN שלך ותומך בבנייה מחדש של cache לפי דרישה.

כדי לייעל תמונות אתה יכול להשתמש בתוסף אופטימיזציה של תמונות כמו EWWW Image Optimizer או שירות כמו Kraken.io .

ד. אופטימיזציה לנייד

בהתחשב בעובדה שגוגל רוצה שתבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור mobile viewer (וזה טוב גם עבורך מכיוון שכמעט 60% מהחיפוש מתרחש ממכשיר נייד), חשוב לוודא שאתר LearnDash שלך מוכן לmobile viewer .

זה לא רק אומר שיש לנו responsive theme – כל נושא אפשרי מגיב בעידן של היום – אלא גם שוקל לבנות Accelerated Mobile Pages ,AMP. האץ את עיצוב הרצועות של דפי מובייל כדי לספק תוכן לצופה וזמן הורדת דף מופחת.

caching plugin שלך או תוסף ספציפי ל-AMP יכולים לעזור לך כאן.

האם אופטימיזציה לנייד משמעה להחזיק אפליקציה? לא בדיוק. אבל אם יש לך אפליקציית LearnDash, ודא שהיא קלה וקלה לאינטראקציה.

ה. אופטימיזציה של התוכן ב – LearnDash LMS שלך

ובכן, טיפ PRO אחרון – אופטימיזציה של האתר פירושה גם אופטימיזציה של התוכן.

הקורסים שלך עשויים להיות טובים, אבל הם תמיד יכולים להיות טובים יותר – הניתוח, המחקר והמשוב של התלמידים יכולים לשפר אותם. הגדרת אפשרות של ביקורות ודירוגים, או פורום משוב יכול לעזור לך לאסוף ביקורות מהתלמידים שלך.

אם תעבוד באופן רציף בעדכון התוכן, זה יכול לעשות את ההבדל. ודא שהסטטיסטיקה מעודכנת, שהוספת כל שינוי ברגולציה, פוסטים בבלוג שלך עם תנועה רבה מתעדכנים, תוכן שאינו מניב ביצועים מתוקן או הוסר, וכן הלאה.

הקפד לבדוק תמיד את התנועה ואת ההשפעה של שינויים כלשהם ב- Google Analytics . שינוי חיובי צריך להביא עלייה במכירות, הפעלות בעמודים וירידה בשיעור היציאה מדף הכניסה (לא כל כך קל, אנחנו יודעים, אבל משהו שצריך להשקיע בו זמן).

הזמן האידיאלי להתחיל לראות תוצאות הוא – 3 חודשים. Google Analytics מאפשר לך להריץ גם בדיקות AB . אתה יכול לשקול לפנות למומחה SEO וניתוח שיעזור לך בהיבטים אלה.

סיכום

אתר LearnDash LMS חף מחסרונות, אבל ההגעה לשם היא תהליך מתמשך.

אתה צריך לקחת דברים צעד אחד בכל פעם – אם אתה מתחיל, להתמקד בכניסה לתנועה – אם יש לך יותר מקומץ של קורסים, לנקוט באמצעים כדי לפשט את תהליך הניהול.

אתה צריך להמשיך לחקור, להמשיך לנתח ולהמשיך לעשות שיפורים כדי להתקדם. 

"LearnDashing" שמח בדרך שלך להצלחה 🙂

שאלות נפוצות

כיצד אוכל להבטיח את הצלחת LearnDash LMS שלי?

התמקד במשימות הבאות כדי להבטיח את הצלחת LearnDash LMS שלך: הגדלת ההרשמות לקורסים, הגדלת מעורבות התלמידים, שיפור הקורסים שלך, פישוט ניהול האתר ואופטימיזציה של האתר שלך.

כיצד אוכל לגרום למספר מדריכים ליצור תוכן ב-LMS שלי? 

LearnDash בנוי להיות LMS של מורה יחיד, עם זאת, ניתן להשתמש בתוסף WISDM Instructor Role כדי להפוך את LMS שלך לאתר מרובה מדריכים.

האם חשוב לבצע אופטימיזציה של אתר LearnDash LMS שלי לנייד?

כן. זה הכרחי לחלוטין לבצע אופטימיזציה של אתר LearnDash שלך עבור צופים בנייד מכיוון ש-60% מהחיפוש מתרחש במכשירים ניידים. ערכת נושא מגיבה כמו eLumine מתאימה היטב מכיוון שהיא תוכננה תוך התחשבות בפונקציונליות של LearnDash.

פוסטים קשורים
en_USEnglish

Fill in your details

for a quote