רשימת האבטחה האולטימטיבית של וורדפרס

רשימת האבטחה האולטימטיבית של וורדפרס תמונת הסבר
שתף את הפוסט!
תוכן עניינים:

וורדפרס היא פלטפורמה לפיתוח אתרים וחנויות מקוונות, היא מאפשרת גם למתחילים לבנות אתר. עם זאת, אתרי וורדפרס מועדים לפגיעות אבטחה שעלולות לגרום לנזקים חמורים. חשוב להבין את האתגרים בבנייה ותחזוקה של אתר וורדפרס מאובטח. הנה כמה טיפים אשר ישפרו את אבטחת וורדפרס.

מדוע חשוב לאבטח אתר וורדפרס?

וורדפרס (WordPress) היא פלטפורמת קוד פתוח שאינה נשלטת על ידי ישות אחת, כדי לאפשר למתכנתים רבים לחבור יחד לפיתוח תוכנה משותפת ללא ניהול ריכוזי. המשמעות היא שכל אחד יכול לפרסם ערכת נושא או תוסף שנמצא בשימוש נוסף על ידי אלפי משתמשים. אך החיסרון הוא שהחופש הזה מקשה על אבטחת המערכת המורכבת של וורדפרס.

המטרה של אתר וורדפרס מאובטח, היא לא רק להבטיח הגנה מפני מתקפות סייבר, אלא גם לסייע בבניית האמון של הלקוחות שלכם, המשתפים את המידע הרגיש שלהם באתר או כאשר הם רוכשים מהחנות המקוונת.

ישנם טונות של תוספי אבטחה לוורדפרס שיכולים לעזור לך לאבטח את האתר שלך, אבל הסתמכות רק על תוספים זה לא מספיק. אתר הוורדפרס שלך דורש גם אירוח וורדפרס מאובטח כדי להתמודד עם פרצות אבטחה מורכבות אחרות.

קבלו עדכונים מהמקצוענים
הצטרפו לניוזאלטר שלנו

רשימת אבטחה של WordPress

הרשימה הבאה מחולקת לשני חלקים – בצד השרת וצד הלקוח. מטרת הרשימה היא לתעד את מירב הדרכים האפשריות לאבטח אתר וורדפרס.

רשימת אבטחת וורדפרס (צד השרת):














רשימת אבטחת וורדפרס (צד הלקוח):























בעיות אבטחה נפוצות של וורדפרס

מתקפת Brute Force

מתקפת Brute Force היא מתקפה המתרחשת כאשר מישהו מנסה לפרוץ סיסמא ונעשים ניסיונות התחברות חוזרים ונשנים לצורך ניחוש סיסמת הכניסה הנכונה. התוקפים משתמשים ברשימה נרחבת של מילים ומנסים אותן בשילובים שונים, כדי לנחש את הסיסמה הנכונה.

כדי להימנע מהתקפות Bruteforce , חסמו את ה- ה-IP דרכו מנסה התוקף להיכנס. הגבלת ניסיונות הכניסה יכולה להפעיל את מנגנון החסימה , דבר שיקשה על התוקף להמשיך לשלוח בקשות כניסה.

הזרקת SQL

הזרקת SQL היא עוד מתקפת אבטחה נפוצה מאוד שבה ההאקר מנסה להכניס סקריפטים של SQL דרך שדות קלט הקיימים בטפסים. כאשר סקריפטים אלו מופעלים בהצלחה, הם עלולים לחשוף נתונים או להסיר לחלוטין את השורות בתוך טבלת מסד נתונים.

כדי למנוע הזרקת SQL, השתמשו תמיד באימות נתונים והגבילו את השימוש בתווים מסוימים בתוך שדות הקלט. כמו כן, מומלץ לסרוק לעתים קרובות את אתר הוורדפרס שלכם לצורכי להגנה מפני איום אפשרי של הזרקת SQL.

סקריפטים בין אתרים (XSS)

עוד מתקפת אבטחה פופולרית מאוד שבה התוקף גורם לבעל האתר להעלות קובץ אינטרנט נגוע המכיל קובץ JavaScript זדוני. באמצעות קבצים אלה, התוקף מתחיל לגנוב נתונים ונכסים יקרי ערך אחרים ואף עלול לבקש כופר, בתמורה למידע הגנוב.

כדי להימנע מהתקפות סקריפטים בין-אתרים, הימנעו מלהתקין תוסף או ערכת נושא ממשאב לא ידוע או חפשו שינויים, אם מישהו אחר עבד באתר שלכם. תוסף אבטחה טוב יכול לעזור לכם לגלות קבצים וסקריפטים זדוניים כאלה.

לסיכום

רשימת האבטחה של וורדפרס יכולה להיות שימושית כדי לאבטח את אתר הוורדפרס שלך . קל לעקוב אחריה וניתן לעזור לך למנף את אמצעי האבטחה היעילים אך הפשוטים ביותר. אין מתכון סטנדרטי לאבטחת אתר וורדפרס אז נסו שיטות שונות. 

בדקו את סרטון הסמינר המקוון של Cloudways בנושא איך להתמודד עם מתקפות על אתרי וורדפרס, שתפו אותנו בחוויות שלכם.

ידעתם שמדי יום נפרצים ונגנבים מאות אתרי וורדפרס עסקיים?

השאירו פרטים בלינק הזה כדי שנוכל לבדוק בחינם את האתר שלכם ובמידת הצורך נאבטח את האתר, נתקין מנגנוני הגנה לעסק שלכם מפני מתקפות סייבר

היכנסו לדף הזה.

פוסטים קשורים
ru_RUРусский

Заполните свои данные

для цитаты