להביא את העסק לעידן הדיגיטלי וייעול תהליכי העסק
Sitelab אחת ולתמיד
מערכת crm שמנהלת במקומך לידים, תהליכי מכירה, שיווק, שירות, לקוחות, חתימה וגבייה.
שירות לקוחות
כמה לקוחות חדשים החודש?
חזרנו לכולם?
הלקוח עוד לא חתם על הסכם?
לטפל בלידים חדשים
הודעות בפייסבוק
מיילים מלקוחות
לענות להודעות Whatsapp
פניות באינסטגרם
לפרסם מבצע חדש
מערכת ניהול הלקוחות שלנו
בין אם העסק שלך גדול או קטן - תתמקד בליבתו, ואנחנו ב-Sitelab נטפל בשאר.
נתאים לך מערכת דיגיטלית שתנהל לך הכל!
כל המשימות הטכניות הכרוכות בניהול לידים, מכירות, שיווק ושירות לקוחות:
קליטת לידים
קליטת לידים חדשים מכל ערוצי התקשורת של העסק שלך:
אתר האינטרנט, חשבון הוואטסאפ, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, קופת תשלום וכל מקור לידים אחר.
כל הלידים ישמרו עם פרטי הלקוחות במקום אחד!
מענה אוטומטי
המערכת משיבה לפונה בעצמה, בכל ערוצי התקשורת, בהתאם למועד ולנושא הפנייה. המענה האוטומטי שהוגדר מראש, יספק לפונה מידע בדבר השירות או המוצר, שעות פעילות, מחירים, מסלולים ועוד.
מכירה, גבייה והפקת חשבונית
קליטת לידים חדשים מכל ערוצי התקשורת של העסק שלך:
אתר האינטרנט, חשבון הוואטסאפ, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, קופת תשלום וכל מקור לידים אחר.
כל הלידים ישמרו עם פרטי הלקוחות במקום אחד!
תיאום מועדי שיחה וניתוב שיחות
יש צורך בשיחה עם הפונה?
המערכת תנתב את הפנייה לגורם הנכון על פי הנושא, תציע מועדים פנויים, תתאם עבור הפונה שיחה עם גורם אנושי, תשלח תזכורת ותוודא שהשיחה התקיימה.
שימור לקוחות
תהליך המכירה ננטש? לקוח/ה ביקש/ה לסיים התקשרות? המערכת תברר מה קרה ואיך ניתן להחזיר את העסקה למסלול.
עדכונים והצעות בהתאמה אישית ללקוחות קיימים וללקוחות עבר
המערכת תציע לכל לקוח ולקוחה, בדיוק את המבצעים הרלוונטיים עבורם ואת המוצרים שהם נוהגים לרכוש או התעניינו בהם בעבר.
הצעות לשדרוג, הודעה על מוצר משלים, עדכוני גרסה וכל דבר אחר שכדאי לספר ללקוחות.
חתימה דיגיטלית
המערכת תציע לכל לקוח ולקוחה, בדיוק את המבצעים הרלוונטיים
עבורם ואת המוצרים שהם נוהגים לרכוש או התעניינו בהם בעבר.
הצעות לשדרוג, הודעה על מוצר משלים, עדכוני גרסה וכל דבר אחר שכדאי לספר ללקוחות.
איך מערכת ניהול הלקוחות של Sitelab תייעל את העסק?
- הפחתת כמות המשימות הידניות והמטלות שיש לזכור.
- צמצום כמות הפעולות המבוצעות בידי גורם אנושי יקר.
- יצירת זיכרון ארגוני והפסקת התלות של העסק בעובד.
- שיפור ברמת שירות הלקוחות.
- שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות עבר.
- מעבר לשיווק חכם, מותאם אישית ללקוח/ה.
- 100% מעקב אחר הלידים והפניות הנכנסות.
- כל מסע הלקוח, מה הובטח ללקוח ועל מה חתם.